0
0
0
کتاب کا عنوان ’اپنے حقوق جانو ‘ ہے، جس کا مقصد نوجوانوں کو ان کے حقوق کے بارے میں آگاہی دینا ہے۔

ایمنسٹی نے اپنے انسٹا گرام اکاؤنٹ پر یہ خبر شئیر کرتے ہوئے لکھا کہ ہم یہ اعلان کرتے ہوئے پُرجوش ہیں کہ ہم انجلینا جولی کے ساتھ نوعمروں کے لئے ایک کتاب پر اشتراک کر رہے ہیں ، جس میں ویژن کے ساتھ تمام نوجوانوں کے لئے ان کے حقوق جاننے اور اسے مانگنے سے متعلق ہے چاہے وہ کسی بھی ملک میں رہتے ہوں۔

انہوں نے کہا کہ آج ہم نوجوان لڑے ہوئے ہیں اور لڑنے کو تیار ہیں۔ لیکن بڑوں سے غلط معلومات حاصل کرنے ، ان کے حقوق سے آگاہی کا فقدان ، اور ان کے حقوق کی تصریحات کو کس طرح استعمال کرنا ہے اس کے بارے میں معلومات کا فقدان ، ان کا اطلاق ملک اور ان حالات میں کرتے ہیں جن میں وہ رہتے ہیں۔

انجیلینا جولی نے کہا کہ ہمیں ان کی لڑائی کو مضبوط بنانے اور ان کو  بااختیار بنانے کے ٹولز دینے کی ضرورت ہے۔ اپنے حقوق جانیں کتاب بین الاقوامی سطح پر ستمبر 2021ء میں شائع ہو گی۔

اداکارہ کا اس حوالے سے مزید کہنا ہے کہ وہ امید کرتی ہیں کہ یہ کتاب نوجوانوں تک ہدایت کے طور پر پہنچے اور وہ اسے استعمال کریں۔

آپ کا ردعمل؟

پوسٹ کے بارے میں اپنی رائے کا اظہار کمنٹس میں کریں۔ مذکورہ معلومات کو زیادہ سے زیادہ لوگوں تک پہنچانے کے لیے سوشل میڈیا پر شیئر کریں۔


فیس بک کمنٹس