0
0
0
موٹو جی پی اسٹار میگوئل اویلیویرا نے اپنی سوتیلی بہن سے منگنی کر لی، دونوں نے 11 سال کی دوستی کے بعد ایک دوسرے کو جیون ساتھی کے طور پر قبول کیا۔

تفصیلات کے مطابق پرتگال سے تعلق رکھنے والے عالمی شہرت ہافتہ موٹو جی پی اسٹار میگوئل اویلیویرا نے اعلان کیا ہے کہ انہوں نے اپنی سوتیلی بہن سے منگنی کر لی ہے۔بتایا گیا ہے کہ میگوئل اویلیویرا اور آندریا پیمینا گزشتہ 11 سال سے ایک دوسرے کے دوست ہیں۔ اویلیویرا اور آندریا پیمینا کی دوستی بچپن میں ہوئی تھی۔ اب دونوں نے 11 سال کے طویل ساتھ کے بعد فیصلہ کیا ہے کہ وہ شادی کر لیں۔ اس حوالے سے ریسر میگوئل اویلیویرا کا کہنا ہے کہ وہ اور ان کی منگیتر آندریا پیمینا بچپن سے ہی ایک دوسرے کے ساتھ ہیں۔

دونوں ہمیشہ سے ایک دوسرے کے قریب رہے ہیں۔ ایک دوسرے کی محبت میں گرفتار ہونے سے قبل ہم بہت ہی بہترین دوست تھے، اور پھر آہستہ آہستہ یہ دوستی محبت میں بدل گئی۔ میگوئل اویلیویرا کہتے ہیں کہ ان کی منگیتر اور انہوں نے فیصلہ کیا تھا کہ وہ رواں سال ہی شادی کے بندھن میں بندھ جائیں گے، تاہم رواں سال ان کی ایک ریس شیڈول ہے، اس لیے اب دونوں اگلے برس شادی کریں گے۔ میگوئل اویلیویرا کے والد نے اس حوالے سے ردعمل دیتے ہوئے کہا ہے کہ انہیں اپنے بچوں کے اس فیصلے پر کوئی اعتراض نہیں ہے۔

آپ کا ردعمل؟

پوسٹ کے بارے میں اپنی رائے کا اظہار کمنٹس میں کریں۔ مذکورہ معلومات کو زیادہ سے زیادہ لوگوں تک پہنچانے کے لیے سوشل میڈیا پر شیئر کریں۔


فیس بک کمنٹس