0
0
0
آپ نے ترقی یافتہ ملکوں میں موجود بڑے بڑے شاپنگ مالز کے متعلق تو پڑھا ہو گا جہاں ضروریات زندگی کے علاوہ ہر قسم کا سامان تعیش بھی موجود ہوتا ہے۔

ان شاپنگ مالز میں دکانیں،ہوٹل، ریسٹورنٹ، بینک، سینما گھر، پلے لینڈز، کلب، بار، سوئمنگ پول غرض تفریح کا ہر سامان موجود ہوتا ہے۔

یہ تو ترقی یافتہ ممالک کی صورت حال ہےمگرآج آپ کو ترقی پزیردنیا کے ایسے خطے کی سیرکرواتے ہیں جوبھارت کے زیرقبضہ ہے اوربھارت نے اس وادی کے حسن کو تباہ کرکے رکھ دیا ہے لیکن اس کے باوجود جو اس کا حسن بچا ہےوہ دنیا کے حسن سے کہیں زیادہ حسین اورابھی تک بہتر ہے ، یہ ہے وادی کشمیرجہاں زندگی کا یہ بھی ایک گوشہ ہے کہ جہاں کشتیوں‌پربازارہیں اوردنیا بھرسے سیاح یہاں آ کرخریدوفروخت کرتے ہیں.

یہ سری نگر کا مشہور سبزی بازار جو ڈل جھیل میں کشتیوں پر چلتا رہتا ہے۔ ذرائع کے مطابق کشمیر کے اس علاقے سے آنے جانے اور دیگر علاقوں سے سامان خرید کر لانے یا بیچنے کے لیے کشتیاں ہی استعمال ہوتی ہیں۔ انہی کشتیوں پر باراتیں بھی جاتی ہیں اور بچے بھی سکول جانے کے لیے ان کا استعمال کرتے ہیں۔ جب سفر ہی سمندر میں کرنا ہو تو پھر کشتیوں کی اہمیت سے انکار کیسا۔

آپ کا ردعمل؟

پوسٹ کے بارے میں اپنی رائے کا اظہار کمنٹس میں کریں۔ مذکورہ معلومات کو زیادہ سے زیادہ لوگوں تک پہنچانے کے لیے سوشل میڈیا پر شیئر کریں۔


فیس بک کمنٹس